فارمرز

مجتمع کشت و صنعت و گردشگری لرستان، برگزیده ملی بخش کشاورزی لرستان شد

مجتمع کشت و صنعت و گردشگری لرستان، برگزیده ملی بخش کشاورزی لرستان شد

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مدیران استان، از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان، به عنوان برگزیده ملی بخش کشاورزی تجلیل شد.
در این مراسم دکتر زیویار، استاندار لرستان با برشمردن اقدامات برجسته کشت و صنعت لرستان، بخش کشاورزی و دامداری را از مهمترین حوزه‌های مدیریتی کشور دانستند و گفتند: امروز بخش کشاورزی و تولید محصولات به صورت دانش‌بنیان ضرورتی است که می‌تواند موجب استقلال و قدرت بیش از پیش کشور شود.
استاندار لرستان در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌ها و نوآوری‌های مجتمع فجر صفا در عرصه کشاورزی و دامداری مدرن، اظهار امیدواری کردند که با انتقال این دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان به بدنه کشاورزی استان، شاهد توانمندی کشاورزان و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات آنان شود.

مجتمع کشت و صنعت و گردشگری لرستان، برگزیده ملی بخش کشاورزی لرستان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نیز با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تحت عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» بیان داشتند، تنها از طریق تولید دانش‌بنیان است که می‌توانیم جوابگوی نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه کشاورزی باشیم.
شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز تولیدی و تحقیقاتی کشور در حوزه کشاورزی و دامداری است که در سی و ششمین دوره معرفی برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 20 =